Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
ексклюзивно в АТБ

Питання-Відповідь

Основні питання

1. В який період проводиться Акція?

Акція проводиться у період з «00» годин «00» хвилин «02» березня 2020 року до «23» годин «59» хвилин 29 березня 2020 року включно. Останній день реєстрації – «29» березня 2020 року.

2. Яка продукція бере участь в Акції?

В Акції бере участь продукція, що була придбана виключно в мережі магазинів ТОВ «АТБ-маркет», протягом періоду проведення Акції:
• скляна упаковка кави 100% натуральної розчинної сублімованої з додаванням кави натуральної смаженої меленої «Нескафе® Голд» масою 190 г.
• скляна упаковка кави 100% натуральної розчинної сублімованої «Нескафе® Голд Оріджинс Суматра», моносорт масою 100 г.

3. Де проводиться Акція?

Акція проводиться в мережі магазинів ТОВ «АТБ-маркет» на території України, крім Автономної республіки Крим та тимчасово окупованих територій Луганської та Донецької областей

4. Хто може приймати участь в акції?

Учасниками Акції можуть стати дієздатні громадяни України, яким на момент початку Акції («02» березня 2020 року) виповнилося 16 років, які постійно проживають на території України, протягом строку проведення Акції придбали Акційну продукцію(п. 1.6. Офіційних Правил), та які коректно виконали всі дії, необхідні для участі в Акції, зазначені в Офіційних правилах.

Неповнолітні особи віком від 16 до 18 років мають право брати участь в Акції тільки за згоди своїх законних повнолітніх представників, відповідно до чинного законодавства України.

4. Як я можу взяти участь в акції?

Для участі в Акції необхідно протягом періоду проведення Акції придбати одну або більше одиниць Акційної продукції (п. 1.6. Офіційних Правил) в мережі магазинів ТОВ «АТБ-маркет», щонайменше 1 раз пройти реєстрацію, відправивши SMS-повідомлення зі словом «NESCAFE» на короткий номер 5585, або зареєструвавши унікальний фіскальний чек на Офіційному сайті Акції (www.promo.nescafe.ua),

ВАЖЛИВО! Зберігайте оригінал фіскального чека, що підтверджує придбання Акційної продукції в період Акції, до закінчення Акції! Дата чеку на купівлю Акційної продукції повинна бути в період з «02» березня 2020 року по «29»березня 2020 року включно.

Реєстрація

1. Як зареєструватись на сайті?

Зареєструватись в акції можна, натиснувши на кнопку «Зареєструвати чек» на головній сторінці сайту www.promo.nescafe.ua і заповнивши всі необхідні поля в реєстраційній формі.

2. Не можу зареєструватись через SMS

Прочитайте, будь ласка, повідомлення, що надходить після спроби зареєструвати слово. Уважно перевірте надіслане повідомлення та переконайтесь, що ввели слово «NESCAFE» без помилок і спробуйте ще раз. Для реєстрації використовуйте літери латинського алфавіту. У випадку, якщо вам не вдалось зареєструватись, зверніться на гарячу лінію: 0 800 50 09 50 (дзвінки в межах України безкоштовні).

3. Не виходить зареєструватись на сайті, чому?

Перевірте, що ви заповнили всі поля форми для реєстрації. Переконайтесь, що дата чеку на купівлю Акційної продукції вказана в період з «02» березня 2020 року по «29» березня 2020 року включно. Спробуйте почистити кеш (Ctrl + R) і оновити сторінку. У випадку, якщо все ж таки не вдається здійснити реєстрацію, залиште звернення через форму зворотного зв'язку або зателефонувавши за номером гарячої лінії: 0 800 50 09 50 (дзвінки в межах України безкоштовні).

4. Чи існують обмеження щодо кількості реєстрацій?

Так, протягом періоду проведення Акції встановлено щоденний ліміт – не більше 3 реєстрацій на добу за допомогою одного мобільного номеру та/або однієї ip-адреси. Наступної доби можна знову здійснювати реєстрації. Окрім того, за весь період проведення Акції учасник може здійснити не більше 30 реєстрацій за допомогою одного мобільного номеру та/або однієї ip-адреси.

5. Скільки коштує sms повідомлення на номер 5585?

Послуга з відправлення SMS-повідомлень на номер 5585 чинна для абонентів усіх національних GSM-операторів України. Вартість SMS-повідомлення на короткий номер 5585 становить:
Для абонентів ПрАТ «Київстар» - 1 грн.;
Для абонентів ТОВ «лайфселл» (lifecell) – 1 грн.;
Для абонентів ПрАТ "ВФ Україна" (ТМ «Vodafone») – 1 грн.;
Тарифи вказані у гривнях з урахуванням усіх податків. Послуга дійсна тільки для повнолітніх абонентів. Вартість 1 SMS-повідомлення на короткий номер 5585 для абонентів інших операторів мобільного зв’язку встановлюється за стандартними тарифами такого мобільного оператора на SMS-повідомлення.. Відповідальність за дотримання тарифу несуть GSM-оператори. Перевіряйте у операторів вартість таких послуг на момент відправлення.

6. Не прийшло підтвердження про реєстрацію

Відповіді на SMS-повідомлення надсилаються автоматично, повідомлення може доставлятися не миттєво. Для перевірки кількості реєстрацій та коректної реєстрації можете звернутися на гарячу лінію: 0 800 500 950 (дзвінки в межах України безкоштовні).

При реєстрації чеку на сайті коректність реєстрації підтвердить повідомлення на сайті. У разі порушення умов реєстрації, ви отримаєте відповідь про відмову в реєстрації із зазначенням причин відмови.

7. У відповідь на sms-повідомлення надійшло повідомлення «помилка мережі» чи «помилка при відправленні повідомлення». Що це означає?

Спробуйте надіслати повідомлення пізніше. Із технічними запитаннями щодо відправки SMS-повідомлень можна звертатися за номером: (044) 362 75 05 (вартість дзвінків зі стаціонарних телефонів у межах м. Києва безкоштовна, на решті території України — згідно з тарифами тел. Оператора / мобільного оператора).

Подарунки

1. Які подарунки я можу отримати?

Фонд Заохочень Акції складається з: Гарантованих щогодинних заохоченнь Акції: Тревел Чашка «Nescafe Gold®» (Тревел Чашка НЕСКАФЕ ГОЛД Пластик 350мл) Щотижневих заохочень Акції: Смартфон Apple iPhone 11 Pro 64Gb Gold .

2. Як я можу отримати гарантовані заохочення Акції?

Право на отримання Щогодинного Гарантованого Заохочення Акції гарантовано отримує перші 25 Учасників, з унікальним номером мобільного телефону, які коректно пройшли реєстрацію, як це визначено в п. 3. Офіційних Правил, в кожну годину кожної поточної доби строку проведення Акції в часовий період з 08:00:00 по 21:59:59 включно.

Учасник Акції за допомогою одного номеру мобільного телефону може набути право на отримання Гарантованого Щогодинного Заохочення Акції лише 1(один) раз та отримати лише 1 (одне) Гарантоване Щогодинне Заохочення за весь період Акції.

3. Як я можу отримати щотижневе заохочення Акції?

Для участі у Щотижневому Розіграші Щотижневого Заохочення Акції кожен Учасник Акції повинен пройти успішно реєстрацію, відправивши SMS-повідомлення зі словом «NESCAFE» на короткий номер 5585 або зареєструвавши один унікальний фіскальний чек на Офіційному сайті Акції, щонайменше 1 (один) раз і більше.

В рамках кожного Щотижневого розіграшу буде визначено 5 (п’ять) Переможців, що здобули право на отримання Щотижневого Заохочення Акції.

Дати та час проведення Щотижневих Розіграшів:
• 11 березня 2020 року о 17:00 годині;
• 18 березня 2020 року о 17:00 годині;
• 25 березня 2020 року о 17:00 годині;
• 01 квітня 2020 року о 17:00 годині;

4. Чи потрібно зберігати чек про покупку акційної продукції?

Для можливості отримання Заохочень Акції, обов’язково зберігайте оригінал унікального чека, що підтверджує придбання Акційної продукції (п. 1.6. Офіційних Правил) в період Акції.

Дата чеку на купівлю Акційної продукції повинна бути в період з «02» березня 2020 року по «29» березня 2020 року включно.

5. Як дізнатися виграв я щось чи ні?

Перевірити наявність виграшу за вашим номером телефону можна на сторінці Переможці.

6. Я можу отримати виграні подарунки грошима?

Ні, виграні подарунки в грошовому еквіваленті не видаються.